Vad HÄNDER och vad händer INTE?

Haha! något som många säkert är nyfikna över. Men är fortfarande nere i Timrå och trivs som fisken i vattnet.
Har hunnit besöka härliga Sundsvall och göra lite äventyr där! Men även umgåtts med min mamma och min mormor som är på besök från Malmö här uppe. Får väl se när man ska dra sig till Skellefteå. Har i alla fall bestämt jag ska vara här till Alice fått sina valpar. Känner jag måste vara med och se, inte något man får vara med om varje dag så. Men ska stanna här tills dom kommer.
Har inte så mycket mer att säga, men imorgon blir det något kul känner jag på mig! ;) Sen ska jag försöka slänga in lite bilder så fort jag kan, känner det är dags nu!

Men vi ser när jag uppdatera nästa gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0