Sur/irriterad nästan hela dagen!

Hallå bloggen!


Blev inget bloggande för mig igår, hade massa annat för mig. Var hemma hos Frida. Först var det bara jag och hon. Sen dök Jocke upp sen kom Marre Fridas väninna! Trevlig prick. Sen kom Rickar och var hungrig och lovade även bort sin säng till mig och Jocke :P snäll och glad var den pojken igår, sånt gillas! Allt rullade på, vi skrattade och pratade på alla där i lägenheten. Efter ett tag dök nån till kompis till Frida upp, var dock inte så långvarigt. Men hade trevligt och mysigt igår. Dock blev det ingen Ica Maxi för Dick kom aldrig! men vi hade trevlig och kul ändå!
Mot kvällen kom även Robban med sina två vovvsingar. Nej gårdagen/kvällen blev jag nöjd med! När kör vi repris folket? ;) hahah!

Annars idag har jag tyvärr haft en sur dag.. Tror det var sen inatt när Frida väckte mig och Jocke, eller när fejkens mamma kom och knackade på halv 6 imorse! Ahh *SUCK!* Har i alla fall umgåtts med Frida, Jocke och även Andre en sväng. Började med att vi var hemma hos Frida en stund innan hon, jag och Andre stack ner till tjärn för att bada med Jocke. Dock badade inte jag. Jag valde att sitta uppe och sura, haha kan bara skratta åt de nu! Men blir väl så när man vaknar på fel sida?... Men hur som haver. Vi var vid tjärn dom badade jag satt uppe! Andre stack iväg en sväng för att fixa något. Jag, Jocke och Frida satt och studerade in lite folk och lyssnade på musik från Fridas mobil samt fick glass av söta Jocke. (Blev glad där ett tag! ;))
Vi stack sen till tallnäs där vi skulle hämta nån hund som Frida bruka passa. Andre dök upp! Sen stack vi alla till Ica maxi för att handla så vi kunde äta tacogratäng.. Vi kom hem till Frida, och Jocke fixade mat. Lyckad blev de med maten säger jag bara.
Annars stack jag hem en stund efter vi hade ätit. Och Jocke följde med mig en bra bit som vanligt! ♥
Imorgon fyller min mormor år. Blir nog tt fara ut och äta och fira henne, sen ser jag väl vad som händer med kvällen!
Gatufesten har börjat nu, så på onsdag ska vi festa lite och åka båt in till Sundsvall! Älskar livet.


Är så glad att jag har det jag har. Att slippa höra all skit från dig, eller se/veta du ligger med andras killar! USCH..
Fortsätt snacka skit till dom få du ha kvar, jag kan bjuda på de. Men innan man öppnar sin äckliga käft kan man ta reda på sina egna problem. Du behöver verkligen hjälp DH
! Samt få lite mer info innan du prata! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0