Hemma igen!

Här är lite bilder jag tog idag när jag var och kollade på Alice valpar. :D :D :D
Men innan jag lägger upp bilderna ska jag förklara en sak, antar det finns dom som undra!

Är ju så att vi inte kan ha Alice och hennes bäbisar här hur mycket vi än skulle vilja. Menar hur schysst är det att ha 4 hundar i en 2a? inte speciellt snällt.. Därför valde mamma att ha Alice hos killen som vi parade Alice med! Och det är ute på landet så kan ju inte bli bättre än bäst! :D Nu ska jag slänga upp lite bilder på söt-trollen så enjoy!

De här trollet såg lite sur ut! :P


Nån som blev lite trött?


Och så lekte dom lite, naaw!


Och så lite mer, sååå söta!


Hmm, den ser lite skeptisk ut..


Naaw, dom blev lite trötta till sist.


De var dom bilderna. Nu ska jag äta och packa lite innan jag ska träffa min babyboo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0