"You make me smile"

Hejsan igen.

Blev ett snabbt avslut innan. Men Johan ringde för han och hans kompis Johan stod utan för min lägenhet, så var ju bara att springa ner.
För övrigt har min feber gått ner känns det som. Men har mer ont i halsen nu och är snorig istället! Ja! har kvar min huvudvärk. Inte lätt, blir så less och trött på det. men ska ta och slänga i mig en till ibumetin snart.

Sprang ner till Ica efter varit ute snabbis och varit social med Johan och hans vän. Köpte det som saknades, men även lite glass och jordnötsringa till ikväll när Johan kommer. Får väl se om jag kommer äta så mycket jordnötsringar, är nog mer glassen som väntar på mig.

Nu ska jag se klart en film som jag inte hunnit kolla klart på "än" inte så konstig, har sovit i drygt 13-15 timmar om inte mer. Men hellre sova än att sitta uppe och må dåligt och svettas som en gris.
Haha, min sista dröm var väldigt sjuk. Inget jag ska gå in på, men var lite våld i den. Opps! inget ovanligt för att vara mig. Eller?.. Maybebaby.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0