VAD ÄR INGEN RUBRIK?

Haha, dum rubrik i know! Men palla inte alltid skriva något, så nu blev det något lite ovärt istället.
Har kollat klart på min film, och ätit och även tryckt i mig en Twister. Var gott som F*N till min hals.
Sen har jag hunnit surra en stund med Isabelle, och hämtat tvätt. Så allt är på bättringsväg, men tror jag ska stanna hemma imorgon också. Och är för att jag inte ska kunna smitta ner nån. Nu pratar vi om omtänksamma Louise här.... ;)

Det här var inte så jätte värt inlägg. Men slänger upp en liten videos på min lilla tjocka kisse, som börja bli stor. Och när hon fick vara ute för första gången idag "lös för första gången.."



Visst är hon söt? ♥

Kommentarer
Postat av: bayjulia

sv; tack för din kommentar.. själv känner jag mig lite för killig i baggyjeans men men ibland går de :)



/bayjulia

2010-04-22 @ 21:49:48
URL: http://magnific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0