Min hjärna är lite seg nu.. Efter lite sömn.

Hellu igen!

Fredrik stack för ett tag sen, så tänkte sätta mig här ock skriva några rader och väcka eran uppmärksamhet!
Har som sagt varit trött idag, för blev sen natt/morgon för mig och även Isabelle som jag skrev i det förra inlägget.
Blev ju som sagt ingen Lilla kina för mig och Isabelle idag eftersom det är röd dag! Blää för såna dagar när man försöker planera något. Hahah, nä men vi hade pratat om de, så det sög lite att de inte blev av.
Men tur det inte är röda dagar så ofta. Så vi ser väl när det blir istället.

För övrigt har jag haft trevligt med min saknade vän Fredrik som kom till mig ikväll. Var drygt en månad sen han var här hemma känns det som. Nej men de var typ de. Så var trevligt at han kom hit och ville umgås. Känns skönt att man kan ha killkompisar man kan berätta saker för och det stannar mellan fyra öron. ♥
För övrigt ska det bli kul och fira valborgs med han också, vi blir nog ett gäng! Men det gillas!

Jo fick en lapp igår om mitt paket från Nelly! Men blev aldrig så att jag hämtade ut de igår, utan gjorde det idag istället. Blev dock besviken på vissa av kläderna. Blev bara så att jag ville ha två plagg. Men bättre än inget.
Tänker slänga upp en bild på de jag valde och på dagens köp från igår, men gör det på ett nytt inlägg.
Så vi hörs snart mina Lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0