Louis vuitton

Kom att tänka på märket Louis vuitton. Finns hur mycket snyggt som helst just inom de märket.
Det enda som kan vara en kamp för vissa är väl priset. Men de ju tur att de även finns kopia för dom som kan bära de.
Men de är kul att de finns så mycket just inom de märket. Från väskor till kläder till mobilskydd och även till smink osv. Köpte mig faktiskt en Lv mascara för inte alls så länge sen. Trodde dock inte den skulle vara så bra, men det var den. Så de är ju inte sista gången jag beställer en sån..
Har som sagt alltid varit förtjust i deras väskor och plånböcker hittade mig då en helsnygg väska, synd bara att de är pengarna som inte räcker till riktigt än..
Men blir då att köpa sig nån nästa år när vi bär av till Bulgarien. Men då blir de inte bara en väska att köpa utan även en ny tatuering. Och ni som läst min blogg innan minns kanske att jag skulle tatuera in Carpe diem. Och just Carpe diem står ju för "Fånga dagen" Och de är ju vad jag bruka försöka göra så självklart skulle den sitta fint på min handled.

Lägger upp en bild på väskan som jag så gärna vill ha..
Och visst den är stor, men den är praktiskt man får med sig de mesta.
Och även bra att ha om man ska resa eller annat skoj!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0