Hudvård!

Alla vi människor har olika hudtyper. Likaså som vi alla är olika på sitt sätt, och det är desamma med huden. Som tex den ena kanske lider av torr hy medans det kanske är raka motsatsen för den andra.
Hade en mixad period med min hy. Jag tänkte fan vad ska jag göra?! Jag gick till kick och berättade och sa hur de var osv. Jag provade i allafall Clinique. Ångra mig verkligen inte en sekund, de enda som är lite synd är priset, men de är helt klart värt de. De är även så enkelt. Jag provade då 3steg. Den första tvättar du rent hela ansiktet med, sen med den andra tar du bara en bomulls tuss och tvättar av allt en gång till, och den tredje avslutar du bara med att återfukta huden. Svårare än så är de inte.  Det är då bara upp till er.
lycka till!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0