Ah! är så dålig med rubriker ibland..

Det här blir mitt sista inlägg för ikväll. Har som sagt ändå gjort några inlägg idag. blev ju även ett långt som ni kanske ser, men det behövdes!

Sitter här just nu med en ansiktsmask i facet! Känns underbart! var ett tag sen jag gjorde det. Och namnet till geggan är lite knäppt, men köpt på ÖoB, och funkar kanoners!
Börja med att tvätta ansiktet, sen slänger jag på "geggan" i en kvart. Sen tvättar jag såklart bort de, sen tar jag Garniers rengöringsmjölk och tvättar lite och sköljer bort. Sen avslutar jag allt med Garniers day kräm. Underbart!♥
Både flaskan och burken till Garnier sakerna är gröna som jag kör på!

Men på tal om annat, har hunnit göra lite saker idag som jag ville. Vaknade.. Eller blev väckt i en rimlig tid idag, klev upp och åt frukost och nördade vid datorn lite innan jag duschade och allt. Sen for jag och träffade Daniella en sväng. Vi hälsade även på hennes gulliga mormor, super skön kvinna i sina bästa år skulle jag vilja säga!
Innan jag stack hem till mamma handlade jag lite på ica (och köpte min Magnum gold!) och tog ut pengar inför imorgon. Annars stack jag hem. När jag kom hem höll mamma och hennes granne på att kolla igenom mammas kläder. Var inte direkt lite kläder lite här och lite där när jag kom, men klagar inte älskar som sagt kläder själv!
Blev även en sväng förbi min lilla moffa nu ikväll. Dock var han inte så social, han var helt inne i sin hockey så blev inte så långvarit hos han. Men bättre än inget, fick som sagt träffa han i alla fall och det var det viktigaste!
Annars nu ikväll har jag och mamma kollat på Wallander Skytten och ätit en del godis, mysigt mysigt!

Nu har jag lite att packa inför imorgon. Har tagit de mesta men har lite kvar så ska ta det sista nu.
Fick nyss ett telefonsamtal av den bästa så ska vara social. Men är super nöjd med dagen!

Slänger upp en video från när vi var hos Daniellas mormor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0