Nu blir de lugnt för mig!

Hejsan hejsan!

Ska börja med att berätta en sak.. Blev inte så att jag åkte hem idag!
Men för övrigt har jag vait förbi hos morfar med mamma ikväll. De var trevligt och morfar Jan blev glad av sällskapet..
Dock när vi gick så trodde jag vi skulle frysa arslet av oss lite *hihi* Nä men tror de är jag som är lite känslig mot kylan, anser ju mig själv som ett sommarbarn så..

Annars sitter jag här nu, nyduschad och med min sköna rosa badrock, rååsnyggt! ;)
Ska torka håret och lite sånt efter jag skrivit klart detta inlägg. Sen ska jag och mamma se nån Johan Falk film som vi redan sett, men han är ju så snygg Joel Kinnaman så klart vi kan se den igen. Men är ju inte bara därför, den filmen är även grymt bra..

Imorgon ska jag ta 10 bussen upp till Skellefteå.  Är där uppe kl 4 så då ska Johan följa med mig hem och umgås, var några dagar sen vi sågs nu.. ♥

Men vi ser om jag skriver något inlägg imorgon innan jag sticker till bussen , annars hörs vi på kvällen..
Så skriver sov gott och en stor puss till er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0