Bättre sent än aldrig!

Hejsan allihopa!

Har inte skrivit på några dagar, och finns säkert nån nyfiken som undra varför.

1.Varit med Johan, Johanna och Erik i 2 dagar,
2.Åkt skoter/kört
3.Hyrt film, varit lite över allt.

Var lite snabbt för ni som undrade.
Är hemma nu iallafall, fast inte själv.. har Johan och hans katt här som precis har flyttat in (ja katten asså)


Annars nyårsafton var som planerad, spårade kanske lite i slutet, men som man bruka säga..
När spriten går in, går vettet ut! och de är F*N sant.


De ända jag saknar är kamera..
Men ska be min mami skicka min som vi hade betställt. Sen ska de komma bilder igen hade jag tänkt.
Blev lite bilder på nyårs, men inga jag eller några jag kände tog, men ska försöka hitta dom på något sätt.

De var de, nu ska jag duscha sen ska jag äta Ben & Jerry ice cream, mm så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0