Carpe diem

Idag har jag hjälpt till att städa hemma hos johan och lite sånt, blev bra. Sen nu ikväll hjälpte jag till att göra jordgubbs paj, blev grymt gott. Känns lite tråkigt bara att jag ska hem till mamma imorgon, men men skada inte att vara ifrån varanda lite.. Skrev då lite med min tremänning nu ikväll, alltså Emelie. Vi kom in på de där om tatueringar och lite sånt, och Emelie kom även in på att hon ville göra en till och då sa jag att de vill ju jag också.. Sa även att jag är sugen på en vid handleden med typ Ta dagen som den kommer fast på latin eller något typ, men Carpe diem är heller inte så dumt, Fånga dagen. Men får väl se vad de blir för något, och om de blir så att de blir någon tatuering nere i malmö.. Ska då vara social med älsklingen nu tjing..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0