Tummen upp!

Nu har jag färgat håret. Blev kanske lite bättre, elle vet inte är nog något andra måste avgöra..
Var tänk jag skulle få besök av en vän från Iv, men klart man inte kunde räkna med han.. Taskis!
Annars har kvällen varit lugn, peppar inför imorgon nu! ;)

Dagen har annars även varit okej. Hade samhälls prov idag. Känns som de gick bra men ser väl om jag har rätt eller fel. Haha något som är lite komiskt! Vi hade idrott idag eller kallar de för "prat-idrott." Vi satt i ett klassrum och lyssnade på lite information om vad som är bra och sunt att äta osv, men fram till sak nu.. Jag och Celina var så hungriga så vi köpte pizza och kom sen tillbaks på lektionen och satt där och tjockade oss, kändes lite fel men kul samtidigt! Men är man hungrik så är man. ;)
Annars efterskolan blev det stan tillsammans med Celina, Daniel, Isabelle, Fredrik och Emil en stund.
Dock gjorde Daniel ett ärende till mig sen försvann han, men dröjde inte så länge innan dom andra två blev less att vi skulle in i varje affär så dom gick, kan förstå dom. :P Men vet vad jag ska köpa tills imorgon som jag ska ha på mig på kvällen! :D
Nej nu ska jag packa ihop lite saker som jag ska ha med mig till Isabelle imorgon.


Sov gott alla! :)

Jag ler idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0