Tänk så fel det kan bli..

Hej bloggen!

Vaknade imorse tjugo över sju och kände mig inte alls bra. Hade huvudvärk & skit, så beslöt mig för att stanna hemma! Kände mig så dum mot Celina, men fick ett telefonsamtal från henne för en stund sen, fick veta hon också var hemma så är lugna puckar. :P

Jo en komisk sak..

Hade ju skaffat mig en ny kisse för ett tag sen (vet de är på tiden jag tar kort på den, men inte så lätt när man inte har sin kamera! men ska be mamma skicka upp den för nu är den fixad!) Men iallafall.. Innan jag skaffade kissen gjorde jag klart att de skulle vara en tjej! Och det beror på att jag redan har en, och inte vill ha massa kattbebisar här i framtiden.. Döpte min kisse till Lady, men man kan ju undra om hon vill vara som Lady Gaga?! Skämt o sido!
Men min större kisse Dixie är drygt 1 år och har självklart börja löpa! Skit jobbigt, men inte mycket att göra åt.
Men den lilla har som försökt dominera och bita henne, så kollade igår för att försäkra mig om att de var en tjej!
Kunde ju jag glömma! Där var raka motsatsen.. Så nu har jag en Stisse här istället för en Lady!
Blir då att underveckan göra ett besök hos veterinären och boka en tid till Dixie! Sen så småning om till lillkillen..
Och jag som var så glad att vi bara var tjejer i min lägenhet. Men katt som katt, de här kommer gå bra! :)

Nu ska jag fixa frukost, hörs sen! :)



Kommentarer
Postat av: patrick "the man" Forsberg

Det var som katten! :)

2010-09-28 @ 13:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0