Som man bäddar får man ligga!

Hej hej bloggen!


Har inte blivit så mycket bloggande för mig sen i fredags, men ska sanningen fram så har jag inte orkat + haft annat för mig. I fredags var det party för hela slanten! Blev förfest hemma hos Daniel med lite kända ansikten men även okända, var då trevligt att få träffa lite nytt folk. Som sagt det blev Mollys :) tyvärr så åkte vissa av mina vänner ut, haha hoppas dom tar de lugnare med alkoholen nästa gång.. ;) annars var det mycket trevligt där inne, men kunde klart varit mer folk. Tyvärr slutade inte min kväll som jag hoppats på, inga detaljer kan bara säga synd folk ska försöka ta kontakt med mig när dom börjat om sitt liv! Men som man bruka säga. Som man bäddar får man ligga. ;)
Men slut pratat om de, kvällen slutade med att jag och Isabelle somnade hemma i Daniels lilla 1a Hmm?!

Annars igår åkte jag och handlade med snälla Maria. Var varken särskilt pigg eller såg så pigg ut. :P Men fick hem två kassar, så ska väl klara mig nu ett tag.. :) Mot kvällen kom söta Saana hit från min skola. Vi åt lite gott och kollade på film, men var så trött så lyckades somna precis innan hon skulle gå. Inte okej i know! men var sjukt trött..
Sen idag har jag tagit de ganska lugnt. Var tänkt Saana och Fredrik skulle komma hit, men blev aldrig så. Men blir att träffa Fredrik imorgon och förhoppningsvis Saana! :)

Nej nu ska jag fortsätta dricka mitt tee och kolla på ANdra avenyn innan jag ska sova!
Jo imorgon ska jag förbi min praktikplats och prata och presentera mig och så. Och stället är inget mindre än...
Vero moda. Tycker då de ska bli kul! :)



Respekt är något man förtjänar, ingenting man får.  Och för att jag ska ge folk respekt ska dom förtjäna de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0