SLUTA!

Har inte bloggat mycket idag, men har inte haft så mycket att vilja dela med mig, har istället  gjort de via telefon! ;)

Känner mig bara små less just nu! Och de kan jag tacka min kära bror för!
Är 18 snart 19! Tar egna beslut, lika så som du tar dina. Jag finns för dig när det är något likaså som du finns för mig. men att hota å säga upp kontakten med sin syster för hon/jag vill söka till ett fucking program, asså snälla? vad är de för fattig stil?!
Du har varit som en "liten" extra man i mammas hem som fått styra och ställa eftersom de aldrig funnit en "man" men! Men tider förändras, jag förändras och jag blir äldre och tar mina egna beslut som nu, och de är inget du kan ändra på. Och som man bruka säga.. Man lär sig av sina misstag.
Släpp taget nån gång brorsan och finns för mig när jag behöver dig istället och skippa hoten eller ring till mamma så fort du får motgångar av mig!
Men främst, sluta var så överbeskyddande!


Väx upp, du är snart 30 inte 16!
Btw, ger inget att ringa till mamma för kommer berätta de här för hon före! :)

+ om några år kanske vi skrattar åt de här oj jag glömde.. Om du inte säger upp kontakten med din kära lillasyster!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0