Sjuk!

Imorse när jag vaknade hade jag världens spränghuvudvärk och ont i halsen. Men tänkte nej detta ska inte stoppa mig från att sticka till skolan. Så gick upp och fixade mig och stack dit.
Men när jag väl var där kände jag bara.. Nej, jag palla inte... Så jag tog en alvedon och snackade med min lärare och förklarade läget, och gick för att vila en stund. Ha! Vaknade en stund innan vi hade lunch..
Inte så konstigt, mådde som fortfarande dåligt då. Men tog de lugnt på lunchen och gjorde ett ryck när vi hade samhälls.
Men kände sen hur varm jag började bli och trött. Pratade med skolsystern och fick veta jag även hade feber då! KUL?! inte ens nästan.. Så för att göra allt lite kort mår piss fortfarande och känner mig varm så ska fixa lite att dricka sen lägga mig och kolla på Andra avenyn och hoppas jag blir bättre tills imorgon!

Sov gott alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0