Nu är Isabelle & jag framme!

Hallå där ute i världen!

Kom fram till de jag sagt varit så hemlig under veckan. Och de jag sa var sååå hemligt är inget annat än i Timrå.
Anser egentligen inte de är så hemligt, men behöver inte alltid dela med mig allt av mitt liv till alla nyfikna.
Våran resa gick då bra! Och som tur är finns de gulliga folk i Timrå som fixade skjuts till oss, tack sunshine! :)

Planer för helgen är stora!
Imorgon ska vi börja med att dra oss mot Sundsvall och göra den staden lite osäker.
Sen har jag en vän som fyller år, så blir att fira hon och slå klackarna i taket rejält! Nice nice..
Sen ska man väl umgås lite med mamsen och göra massa annat trevliga saker, mer info kommer!

Nu ska jag och Isabelle äta lite gott och kolla på Andra avenyn!
:)



Saknar lite av folket uppe i Skellefteå, men tur de finns telefon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0