Hemma kväll för min del!

Min dag är som seg och snorig. Ohh! vill bli frisk. Vaknade imorse runt 8 och tänkte fan jag är för sjuk, jag stannar hemma. Men sen smsade jag lite med Celina och drack lite tee. Tänkte mer positivt när jag smsade med hon, sen blev jag lite piggare av mitt tee. (Kan påpeka hon sa inget speciellt, men den tjejen får mig på positiva tankar! ♥)
Tog en dusch och gjorde en hårinpackning, kändes redan bättre då! Så fixade mig sen stack jag in till stan.
Han som bara komma dit innan gulliga Carina ville bjuda mig,Celina & Saana på lunch, nice! Så vi 4 lunchade på stan. :)  Lämnade även in mina skor för andra gången! SUCK..
Annars hade jag bara svenska idag, och var kul. Vi fick i uppgift att skriva 2 A4 papper om att vi var på en öde ö!
Var kul, och skrev även en halv sida mer, så är nöjd.
För övrigt träffade jag Linn & Isabelle en snabbis idag och även Daniel en stund innan jag skulle hem.  

Men har bestämt att denna helgen ska bli nykter för mig, efter att festat 3 helger i rad.
Så ikväll ska jag mysa ner mig framför tvn med en filt, och äta lite chips och tända lite ljus. Mycket mysigt!


Kommer bli rich bitch snart så hittade lite jag ska köpa när pengarna kommer, förutom färgen som jag ska köpa på tisdag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0