Då har man röstat!

Yes nu har jag röstat! Och kan dela med mig av så mycket att de inte är Moderaterna jag röstat på!
Oh, blir så arg bara jag tänker på dom. Ska inte börja snacka massa politik nu, MEN..
Vad har Moderaterna gjort för att hjälpa oss dom senaste 4 åren?
Dom har dragit ner på jobb för folk, dom har dratt ner på sjukhuspersonal, men något som jag tycker är riktigt hemskt är dom äldre ska bli lidande + får det svårare pga de svinen! Men inte nog med de, dom som har gått om pengar dom får bara mer! Hur sjukt är inte de? Svinen gynnar dom rika, USCH!

Så finns en stor anledning att jag inte röstar på den grisen!


Skrev jag förändrats men de här gör mig sjukt förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0