Carpe diem

Jag har verkligen fångat min helg!

I fredags var jag fortfarande småkrasslig, så låg hemma och kollade på tv och tog de lugnt.
Igår kom Isabelle hit med massa godis, chips och dip gullunge! Men iallafall jag bjöd hon på mat vi hade de jätte mysigt osv, senare dök Fredrik upp. Vi såg på film, åt godis och bara myste på + Isabelle sov här. :)
Annars idag har vi legat och kollat på andra avenyn och tjockat oss innan Isabelle begav sig hem.
När Isabelle åkte började jag att städa och fixa här hemma, och mitt i alltihopa ringer Celina! :) Så har städat och pratat med hon i nästan 2 timmar. Och nu väntar jag på att Ensam mamma ska börja.







Vad kan man säga? Skrattretande och patetiska är nog rätt ord! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0