1+1=2

Dålig rubrik, i knoooow!
På tal om annat har varit riktigt jävla skit väder här i Skellefteå idag! Men hade lovat Fanny att äta lunch med hon, och har man lovat så har man. Så var bara för mig att ta bussen in till stan och gå till henne för att sen gå till Norrvalla och käka. Fyfan säger jag bara! Men var trevligt och helt okej med maten så ska ej klaga. :)
Annars har jag haft samhällskunskap idag + idrott, dock gjorde jag och Celina inte alls något typ.. Så vi rörde oss in mot stan för att hitta en jacka till hon innan hon skulle hem och jag på möte.
Imorgon är det fredag och jag och Celina har planer för kvällen. ;)
Nej nu ska jag kolla på Andra avenyn innan jag ska ta en dusch och sen sova. :)


Man ska tänka sig för innan man gör något. Allt kommer tillbaks förr eller senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0