Vart tog solen vägen? :(

Hejsan allihopa!

Sjukt tråkigt väder här i lilla Skellefteå idag! men behövs det med.
Kom hem för en stund sen. Träffade först Johanna och Jossan en snabbis med Isabelle på stan, var trevligt. Men sen skulle dom med bussen så då gick jag själv med Isabelle. Hittade massa kläder jag vill köpa, men även skor! Så hoppas jag får mina pengar denna månaden annars dööööör jag!

Nu ska snart ska jag fixa lite att äta, känner jag är hungrig som en gris!  Får se vad som händer sen med kvällen. Min kära granne ringde och ville jag skulle komma över, men får se hur det blir med den saken. Känner mig små trött idag faktiskt.. Men nu ska jag fixa käk så skriver senare!

Känner mig inte bara trött, ser även trött och sne ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0