Upptagen med massa annat idag!

Heejsan!

Sorry för skitdålig uppdatering idag! Men har inte suttit vid nån dator.. Eller jo det har jag, men orkade inte blogga på "skolan" om sanningen ska fram.. Strunt pratat om de, vad har jag gjort idag? Varit på skolan och lekt av mig lite :P haha ni kommer få se! men har självklart även jobbat och varit duktig.
Har annars varit på stan med lite folk, men även min andra hälft som jag kallar för Ying. Hmm?. Vem kan det vara? Isabelle så klart! ♥ Annars var jag och Isabelle hemma i hennes systers lägenhet och käkade lite och pratade om det mesta. Var tänkt vi skulle se på film men blev aldrig så. Vi tog bussen in till stan istället och gjorde allt och inget. Men var kul det också, något jag kan rekomendera att prova! ;) Daniel dök upp efter ett tag, så har inte haft tråkigt ikväll..


Annars sitter jag här nu, ska snart slänga upp en video, men gör det i nästa inlägg som kommer på en stund. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0