Tiden bara rinner iväg!

Hejsan "Igen!" Har inte bloggat mycket alls idag. Ursäkten är att min hjärna inte orkat samt varit för trött!
Men inte hela sanningen (A) Har varit i helt andra tankar att jag inte känt mig så  koncentrerad på bloggen!
Men men..


Vad händer imorgon? jag ska njuta av sista dagen här nere hos mamma, kanske tvätta och lite så innan jag sticker upp. Hade även tänkt dra förbi boendet där min morfar bor och dra med han ut i rullstolen och käka lite glass kanske. Låter som en toppen idé! ♥
För övrigt ska jag tillbringa den sista tiden med mammsen. Kanske dra förbi nån vän. Får väl se..

På fredag ska jag ta tjugo över 8 bussen upp till Skellefteå! BLÄÄ.. Men ska mest sova på bussen med kissen min i knät som alltid. (Säkert nån som undra.. Men därför jag tar tjugo över 8 bussen beror mest på att jag ska vara i stan kl2. Och så man kan komma hem packa upp lite och fixa sig innan man ska ut och ha kul med lite vänner..)

Imorgon kommer jag skriva en sak som jag borde gjort för länge sen. Men ser verkligen fram emot de! (HEHEHE!)

Nu ska jag gå ner och kolla tvätt-tid och vänta på mitt samtal men även gå ut med Alice.  Så önskar alla en trevlig kväll!


Tog en bild med min mobil, för tyckte det var ett tag sen jag la in en "direkt-bild"
Ser dock små sur ut, men skyller på att jag är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0