Sitter här med min biatch!

Hej hej! Sitter här med min fina vän Fredrik hemma hos mig. Vi snokar runt lite på datorn och hittar en och annat fult folk, men vi får oss ett gott skratt! :D Roligt när man själv är snyggare och kan kommentera andra fuljävlar! Nej nu ska jag inte vara sån, är en snäll tjej, eller? HAHA finns säkert dom som inte tycker de, men tur dom inte existera i min värld.. Vad har vi gjort? vi har varit ute en sväng med min Dixie. Hon har fått en pojkvän här i mitt område. Cute säger jag. Ska filma dom en dag när dom har sin lilla Blind-date!
Nej nu ska vi se på film, kanske göra kladdkaka, var ett tag sen jag gjorde de och är sockersugen som fan just nu!

2 bilder på oss från igår. Tyvärr så hade jag inte min kamera så blev 2 tråkiga mobilbilder istället. Men funkar de med väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0