Sen frukost för mig..

Dagens frukost fast väldigt sen..
Nu är jag i alla fall mätt och belåten. Men är sockersugen. Men ska vänta ett tag och börja se på filmen The last song innan jag går och hämtar lite kladdkaka. Låter som en klok idé! Blir en lugn dag för mig annars idag. Och just ja, det är ju morsdag idag. Tyvärr så är min mamma över 100 mil bort så blir lite svårt att fira hon. Hon sitter nere i härliga Malmö och umgås med härliga släkten. Men är inte länge kvar innan jag också få göra det. Men i alla fall, ska fira mamma när hon kommer hem till sig. Då ska jag ta bussen ner med ett gulligt kor och en liten present för hon är världens bästa mamma. ♥
Nu ska jag slå på filmen, men skriver mera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0