NAAAJS!

 

Tja tja! Fredag idag så skönt. Vad händer för alla ikväll? själv har jag stora planer på G! ;)

Nästa vecka är sista veckan vi går i skolan, sen på fredag får vi sommarlov! Då blir det party party PARTY!

Lite som kommer hända för mig i sommar ändå. Blir väl att vara här en del och leva livet, men även njuta av livet.

Sen blir det Malmö för mig en sväng och kanske göra ett besök hos Dr hmm?? Sen bär det av till Kreta! Underbart! Skulle även vilja följa med Fanny till Turkiet, men kanske kan fixas det med. Allt går som sagt, bara man vill.. :)

 

Nej nu längtar jag tills ikväll! har lite att fixa innan bara, men det ska gå med det också..

Nu ska jag fixa lite, men kommer skriva lite minst en gång till här idag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0