JAG ÄLSKAR ATT SOVA!

Oj, här tog jag verkligen i va? Men god morgon säger jag. Har sovit underbart gott! fast det bruka jag göra så är ingen ovanlighet. Blev bara sjukt less när mobilen skulle börja ringa i morse flera jävla gånger. Och förlåt för jag blev lite arg till dig, men jag behöver min sömn. Sen om jag trycker upptaget då kan man fatta de istället! Men slut pratat om de..

Vad händer idag? Fundera på att först äta en goooood frukost, sen fixa en tvättid. Börja bli dags nu, men kanske man ska kika förbi sen söta granne idag? Eller kanske få hit Isabelle :) well well, får se vad som händer. Ska i alla fall äta nu för är vrål hungrig!
Men vi hörs sen!


Jag vill ha sommar nu "på riktigt", men även träffa dig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0