I'M BAAAAC!


Har kollat igenom lite kläder nu på morgonen. Och har helt glömt bort att visa en klänning från Nelly jag ska ha i sommar som är ny köpt! Men vadå.. Bättre sent än aldrig eller? ;) haha, precis!
För övrigt är jag sjuk! Har åkt på halsfluss. =/ stackars lilla mig. Men tur jag fått penicillin och hostmedicin.
Blev dock väldigt trött och dåsig igår efter jag tagit min penicillin och hostmedicin. Men antar det berodde på jag inte ätit. Sen tar jag cocillana, en av dom starkaste så har svaret där..
Nej nu ska jag sluta prata om att vara sjuk och hostmediciner och allt. Tillbaks till de andra, KLÄDER!


Ska slänga upp två bilder på mina fina klänningar som ska komma till användning i sommar.


Nu fick ni se, bara kommentera och tycka till!

Men innan jag avslutar ska jag slänga in en bild från förra sommaren när jag köpte min grön/blommiga klänning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0