"If we meet again.."

Hallå alla!

Sitter här och är lite smått sur på mig själv. Råkade verkligen försova mig! Not ok?! Nej verkligen inte HAHA,..
Men men, inatt ska jag göra tidig kväll samt vakna av väckaren imorgon! eller inte klicka av den.

Vad händer idag?
Ska börja med att käka lite frukost efter jag bloggat klart. Sen ska jag slänga mig i duschen och tvätta bort lukten från min brun utan sol! Börja lukta konstigt på armarna, inte nice..
Sen ska jag fixa mig för stan, ska nämligen möta upp Emil och Isabelle. Ska fixa ett par saker men även sitta och surra ett tag skulle jag tro. :) Sen ska jag höra av mig till Daniel hade jag tänkt, har lite planer på G nu.
Är så att Isabelle ha skolavslutning ikväll, så hon ska festa osv.. Så är därför jag inte dra in hon i mina planer ikväll för ni som undra. Men imorgon har jag Biga planer för oss!,. ;)

Slänger upp en bild på mig och emil när vi festade för några helger sen!

Usch! Äckelvin han drack den kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0