!

Nu har jag tvättat klart. Så S-K-Ö-N-T! Nu ska jag duscha, sen äta lite spagetti och köttfärssås och se min film och bara njuta av att sita hemma med kissen.
Hoppas dock det blir fint väder imorgon så jag och Isabelle kan grilla här och sola!
På tal om Isabelle.. Minns igår när vi åkte buss från mig till stan, då sa hon bara Louise ska vi bli horor? och så tittade jag på hon som ett frågetecken kändes de som, men självklart sa jag. Hon bara då får vi massa pengar. Haha!
Nej! jag och Isabelle ska bli rika, men inte genom att hora oss. Har andra planer, men inget jag tänker ge ut!
Nej nu ska jag hoppa i duschen och tvätta bort mitt äckliga smink från igår.

Önskar alla en trevlig kväll, och hoppas inget gör något dumt eller så. Haha nu lät jag som en mamma typ.
Nej, men önskar alla en trevlig kväll!


Min Lá louise love spaggeti och köttfärs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0