Det blir vad man gör de till..

Hejsan igen =)

Isabelle stack för ett tag sen, så är lite tomt här hemma hos mig nu igen.
För övrigt har jag haft en nice dag även fast jag hatar söndagar.. Och då menar jag verkligen hatar söndagar för det är vad jag gör. Men hade trevligt med Isabelle, vi grillade, såg på film och snackade massa skit. Så har haft en mysig dag. Skola imorgon! Peppar inte, men ska dit och jobba igen det jag ligger efter lite i så blir kanoners!

Sitter och fundera på vad folk tänker om mina två videos jag la upp innan..
Säkert nån som tänker herregud! men är bara humor i allt anser jag. Sen dom som inte har humor är ju synd för dom!

Slänger upp lite bilder från maten, och efterrätten, mm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0