Börja bli kass på "uppdatera!"

Sorry sorry för min dåliga uppdatering. Men hade som sagt min lilla pause! Även fast jag skrivit nångång vill säga..
Nu ska jag då bli bättre, eller snarare bäst. Låter mycket bättre.

Har varit i stan idag, hittade lite snyggt. Slänger upp en bild på min snygga tröja sen.
Annars var jag i stan för några dagar sen också. Fick tre snygga tavlor av mamma. Hon är bäst hon! ♥ Annars blev det bara ett nagelack och lite annat skoj som alltid kan behövas.

Nu ska jag slänga på mig några sköna mjukisbyxor, sen ska jag fixa lite att äta, och ringa till Isabelle.
Senare mot kvällen får jag lite besök, så känns kul. Blir väl att se nån film och bara umgås. :)
För övrigt är jag grymt less på detta pissväder! Vart tog våren/sommaren vägen?.. Nej nu längtar jag till sommaren, sen till Kreta i Augusti! Kommer bli sjukt nice. :)

Jo har en sak att berätta.. Kommer kanske få jobb efter sommaren i Augusti. Men vart vill jag inte säga än.
Kan säga som så är nära Anderstorp. Hmm?? mer säger jag inte. Men ska dit och träffa dom/de, och få arbetsprova några dar, sen får vi väl se vart allt bär av. Men tror de kan bli skit bra!

Nu ska jag ut och ta en cigg, sen fixa mat. Men skriver senare kramis! ♥


Trodde du var bättre efter alla år vi gått igenom!...
Men jag är glad och mår bra idag och tar nya tag, än att stanna upp i skiten jag befann mig i av dina lögner och svek! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0