Vad ska man säga? :)

Hellu mina sötnosar!

Hoppas att allt är bra med er idag, för här är det super! :D
For till skolan idag och gjorde mitt NK prov. Klarade självklart det, så nu är man godkänd i de ämnet och är klar!
S K Ö N T !!

Stack till stan sen med Fanny, och gick in på Ica för jag skulle ha en dricka och hon en dricka + en macka till sin syster. När vi tagit de och gick till kassan så såg vi Brolle Jr i kön. Så coolt... Eller? Haha. Var då nån lite "ovanlig sak" som gick fram till han och ville ta kort osv. Haha, ja jag och Fanny fick oss ett skratt!
Var så att vi skulle gå och se när hennes syster spelade innebandy, men jag var ganska hungrig så köpte med mig en liten burgare på vägen.. (Mumms!) Sen gick vi och kollade när hon skulle spela.
Det var trevligt. Fick även se andra igenkända ansikten så var kul. Efter hennes match stack vi till max. Fanny blev lite sugen på Chicken nuggets! Först var jag lite skeptisk om jag orkade med "stekhuset" men klart man ställer upp för sina vänner, så vi stack dit. Hon köpte sina nuggets och jag köpte mig en Max jr, eller vad den hette.
Blev även så att vi "lunchade" med Fannys syster och några av hennes friends.

På tal om annat så blir planerade vi att göra något till Valborgs, får vä se vad det blir för roligheter!
En annan sak jag har att berätta är.. Kommer inte heta www.enligtlouisepettersson.blogg.se så länge till.. Hmm, intressant va?:) Nä, men kommer informera er när det är klart och fixat.
Nu ska jag springa ner och ta min tvätt, sen ska jag även gå och växla så jag kan sola senare idag. Men vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0