*Thiii*

 

Hejsan bloggish!

Har solat ikväll "igen" sjukt skönt. Love it! ♥ För övrigt har jag tvättat, behövdes lite men ändå inte. Men aldrig fel att ha för mycket rena kläder än istället för lite.. Sitter nu här och känner mig trött efter dagen, men skönt att jag har sovmorgon imorgon!

Nej, nu ska jag diska lite tror jag , sen hämta tvätten och sen bara duscha och njuta av kvällen som är kvar!

Slänger kanske in ett nytt inlägg innan jag ska sova. We'll see!

Visst är jag bara för söt? ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Wickström

du har jättefina ögonbryn:D och snygg bild såklart!

2010-03-22 @ 23:37:13
URL: http://wickstromj.blogg.se/
Postat av: ?

inte för att vara taskig men dina ögonbryn ser för JÄVLIGA ut ! haha :S

2010-03-25 @ 19:12:54
Postat av: Jag

Haha, men tack :D synd att du är anonym.. =)

2010-03-25 @ 19:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0