Lyckad går kväll!!

Hej alla snyggingar!

Var ute igår och hade så jävla kul! Tack till er alla som jag tillbringade kvällen med. Dock ska jag ta det lite lugnare med drickandet nästa gång. (Det bruka låta så!) Nej men det blev lite för mycket och trodde jag skulle spy ett tag, men som tur var så blev det inte så. (A)

Sitter här och känner att jag har lite smått träningsvärk i benen. Tror jag dansade lite för mycket igår, men grymt kul hade jag så ska inte klaga. Gjorde då en liten tabbe som var upp på bordet! men jag roade ju lite folk, som... "turkana"  men det kunde jag bjuda på.. HAHA! Finns massa annat att berätta också, men det är inget jag tänker göra. Känner inte för att gynna dom nyfikna idag. HA, man kan ju inte alltid vara snäll.

Var i alla fall på station 8 igår tills dom stängde typ, sen stack jag och Isabelle till Max. Träffade 3 killar där som jag stod och snacka med. En av dom var från Piteå! hihiii, men han var gullig ändå. Men snackade lite med dom, och så stog de nån "turk" om jag får säga så bakom dom. Och vet inte vad som hände men dom startade ett bråk om jag inte är helt ute och cykla. Men det är jag inte. Dom gick då på killarna, och jag hatar sånt när dom inte ens gjort något.. Så jag gick fram till en av dom och fick in en liten smäll. Fick då tummen upp för det av någon när vi satt och åt. Haha, lite humor i det hela.
Man kan ju undra vad det blir för snack på Max efter det här. Såg en liten fjortis som jobbar där, så om inget annat kanske hon pratar. Who knows! Men inget jag tänker fundera på, finns som sagt bättre saker än att tänka på stekarna där inne. :)

Var tänkt jag skulle sova hos Isabelle, men ringde till en kille från skolan, så fick skjuts av han. Tack Alle V!

Jo har en till sak att säga innan jag ska äta. Hade tänkt ta massa bilder igår, men blev tyvärr inte så. trodde jag hade glömt min kamera hemma, men självklart låg den längst ner i väskan... *SUCK*

Så kan bara gynna er med 3 bilder just nu. Men bättre än inget. Eller vad tycker ni mina kära? :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0