Livet leker.

Hejsan alla kära!

Allt är bra här med mig idag förutom att jag har ont i huvudet, men man ska inte klaga finns värre saker här i livet!
Idag har jag och Daniella varit på Birsta City "igen" =) lika nice som alltid. Vi gick runt och gjorde även ett besök på McDonald , för andra gången denna veckan. Mmm!
Har även tänkt på en annan sak. Kom hit i torsdags och har varit med söt-Dannie varje dag sen ifredags. Så lovley. ♥

Längtar då framåt två veckor. Då ska min sunshine komma upp och bo hos mig i två veckor och även festa! Blir kanon! =)
Nu ska jag gå och handla lite med mamma, men kommer nog skriva några rader sen..

OBS! Fel på min video tyvärr som jag la upp igår. =/



Haha! Lägger upp en bild från i lördags som Daniella knäppte!
Dock tycker jag de är lite kul att man kan somna med en tandborste i käften!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0