kvällen närmar sig sitt slut.

Hejsan igen bloggish!

Har kollat färdigt på Andra avenyn nu. Det var spännande, och mer spänning får man längta till att se till nästa gång.
För övrigt ska jag fixa lite och så innan jag lägger mig. Sitter och chattar lite med Malin just nu, är väldigt trevligt. Men ska bli trevligare på fredag! För övrigt hoppas jag Cinderella fixar pengar så hon kan ta sig upp hit. Men allt ordnar sig som bruka hon säger.

Jo köpte en sjukt god "duschsak" idag. Fick tyvärr inte den bästa bilden med min pink kamera! men slänger upp en bild ändå. :)


Nu ska jag fixa lite innan jag ska lägga mig i min bed. Men skriver självklart imorgon!


Och tack för dom fina kommentarer jag fått av er läsare ikväll. Synd att 1 skulle ta mig som något slags wannabee. Men det kan jag bjuda på. Älskar mig själv, och är så pass säker. ♥ Något som alla borde göra, men det är något man lär sig och växer i.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0