"I Lööve my life"

Sitter här och lyssnar på Kid Cudi - Day Night Remix och rör på huvet fram och tillbaka medans jag skriver. Fattar inte att de kan gå så bra, *Hihihi*

Sitter här och fundera på hur blåögd man kan vara ibland.. Samt vad falska folk de finns i denna lilla värld, det är bara sjukt störande!  Dom som ska föreställa så perfekta och snacka så mycket om vad andra gör för fel, eller vad fula dom är tex. Det är ju dom som har problem själv, samt ser sig som fula! Rätta mig om jag har fel?..
Är då glad över dom besluten jag tagit den senaste tiden, samt valt vilka som är mina vänner och inte! =)
Har verkligen växt och blivit starkare i mig själv om jag får tycka till om det. (Hahah och det får jag! för jag får skriva exakt vad jag vill här i min blogg..) Och dom/de som tror de varit the onlye one in my life, släng er i väggen! Har fler och finare vänner i mitt liv. Men främst att dom inte för saker vidare som jag sagt i förtroende, eller sviker men även väljer när vi är "vänner" eller inte! Hahah fick ett sånt leende på läpparna av tanken att det finns underbara personer också. Inte bara idioter!

Nä!, Nu  längtar jag tills Daniella kommer. Sen tills på fredag när det först blir party hemma hos mig, sen Station 8! Kommer bli sjukt kul.. ♥


Och vissa har ju vänner man kan gå ut med när det är 18 år! ;)

Inget personligt med detta, men dom som tar åt sig borde kanske göra det. Haha!



Nu ska jag hoppa in i en skön dusch!




Kommentarer
Postat av: Nella

Riktigt mysig blogg =)

2010-03-21 @ 20:19:02
URL: http://nellis.se
Postat av: mhalin

haha en som jag känner praktiserar hos honom, asså fotografen ;D

2010-03-22 @ 23:56:55
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0