Hemme igen,,

Har haft mysigt och trevligt ikväll med Isabelle, men även med Daniel.
Kom in till stan runt halv 6. Då fick jag vänta på Isabelle ett tag innan hon kom. Sen när hon kom då gick vi till Dallas för att käka (yummi!) Efter vi ätit gick vi till Ica för att handla lite godis osv, sen gick vi till Daniel för att umgås med han.

Det var lugnt och skönt där, vi snackade mest och jag lånade hans dator en stund. Sen han klockan bli så mycket att vi var tvungna att gå för att jag skulle hinna med bussen..
Som man bruka säga, tiden går fort när man har roligt! Är så sant som det kan bli.

Medans jag satt på bussen och Isabele gick hem till sig så pratade vi i telefon. Lite små kul, men var ett bra och trevligt samtal. Vi fick båda lätta på vår hjärtan lite, och det kändes skönt. Skönt att man har en fin vän man kan berätta saker för utan att hon säger det vidare. Såna växer inte på träd vill jag lova.

För övrigt är jag nöjd med helgen. Var ju ute i fredags och en av dom bästa helgerna på länge. Inget jag kommer glömma första taget. Var dock bakis som en gris i lördags, men det var det klart värt! Sen idag har jag umgåtts med Isabelle och Daniel då, så är nöjd med min helg. :)
Sen imorgon börja min APU igen. Tillbaks till det vanliga med andra ord. Nu ska jag ta på mig något skönt, sen ska jag äta lite tror jag, och sen sova. Men skriver mer imorgon. Sweet dreams everybody!

Slänger upp en bild på oss från ifredags, innan vi gick från Station.

Enjoy bitches!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0