Have a nice weekend!

Helluu mina vänner och ovänner! :)

Fredag idag. Så skööönt! Har haft en trevlig dag på skolan, tillbringade min tid med Fanny fram till kl 12 sen slutade hon ansåg hon! (Hahaha) Skolan har gått bra idag, har varit på bra humör och haft flyt när det gällt skolan.
Gjorde klart Svenska A idag. Hoppas bara på ett VG, men har en snäll "lärare/lärarinna" så tror de finns en chans till ett VG. ♥ För övrigt har jag träffat Isabellebubban en stund idag. Vi gick och pratade lite från gott till ont. Glad att hon finns.
Annars nu sitter jag här med Johan. Han ska vara här och umgås med mig till helgen. Är glad att vi kan vara vänner och umgås. Annars snart kommer fredrikoo. :) Ser väl vad vi tre ska hitta på. Men de blir nog lugnt för oss.

Jo har en rolig sak att berätta. Skulle ner till busstation idag med Fanny för mami skulle ta tio bussen till Timrå. Men innan bussen gick så skulle jag hämta min nyckel som är till lägenheten.
Men vi pratade och surrade på så vi hade inte en tanke på den lilla nyckeln ens. Så när mamma klev på bussen och vi var på väg tillbaks till skolan kom jag på att hon hade min nyckel! Tänkte FAN! och de gjorde hon med. Såg bussen och tänkte stanna den men han vägrade. I-D-I-O-T! SÅ ringde till mamma och ba (hallå du har min nyckel! Hon jag vet!) Hon försökte stanna han för jag var inte långt ifrån dom, men han vägrade. Så när vi gick så såg jag och Fanny mamma på vägen med väska och allt! Haha cute.
Vi fick oss ett gått skratt vi tre.. Men var trevligt att ha mamma i Skellefteå till kl 12 istället.

Nä nu ska jag fixa nån film sen ska vi kanske äta glass, mmm!
Jo btw.... Hade tänkt berätta en sak igår, men avstår!
Vi hörs sen puss!


Vöx upp gris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0