Hair talk!

God kväll..

Satt och funderade lite och kom in på just hår/hair. Och även på en viss frisör jag skulle vilja klippa mig hos eller fixa håret om man var i Stockholm. Och självklart är det Bobby! varför? är väl säkert något vissa av er undra. Och svaret är för att jag tycker han verka vara en duktig frisör som dessutom lansera eget schampo och börja bli riktigt stor tycker jag det verka som. Så varför inte testa? Kan ju inte bli mer än fel (A).. Opps! Inget jag skulle säga. "Heheh" nej skämt till sido. Men skulle nog vilja gå till den killen.. Någon som vet om han är bög? tycker han lägger ut dom vibbarna lite. Har inget emot bögar, men har som sagt bara fått dom vibbarna..


Nej nu ska jag göra kväll så jag orka kliva upp i tid imorgon för att duscha, tvätta bort min brunutan sol och torka håret och allt jag håller på med!

Men vi hörs imorgon, sov gott sötnosar, puss!



Kommentarer
Postat av: bögjävel

Tack så mycket :D Allt bra?

2010-03-19 @ 12:29:05
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-03-19 @ 15:07:14
URL: http://ralfmodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0