Alltid nån som är nyfiken...

Hejsan alla mina sockertoppar!


Kan börja med att de har varit en tuff vecka för mig. Men än är den inte slut..


Jag börja iallafall tappa tålamodet nu!!  Tänker inte skriva något namn eller så men man kan ju undra vad vuxna har för problem, eller vad dom har lärt sig i livet ELLER vad dom tänker med?.

Man bruka säga alla kan vi göra misstag. Men gör man ett misstag som inte passar "host" ja, så går man till personangrepp och kan säga allt som kommer ur sin käft! Vad fan är de? Är bara så man kan må illa!..

Tänker inte vara oförskämd eller så men som sagt, skriver de mesta i min blogg som jag skrivit innan. Och de kommer jag fortsätta med.

Men fram till sak. Har mått skit under veckan som varit, och även haft strul med mitt förhållande. Livet är inte lätt. Som man säger (Glöm dina bekymer för imorgon kommer de nya.) De är fan sant! Men tar ingen skit, och kommer aldrig göra de heller.  Men de sista jag kommer göra är att be dig om ursäkt!

Ber inte om ursäkt för att jag är en kossa i dina ögon och vet inte allt.

kan istället be om ursäkt för jag tycker att din psykopatiska fula fru är det och ser ut som en!


Men men, nu ska jag ta de lugnt i de trevliga sällskapet jag befinner mig i!

Hörs sen puss puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0