Trött och ont i hela kroppen! :(

Hallå!
Sorry för jätte dålig uppdatering, men har mått piss idag. Har tänkt flera gånger att jag ska uppdatera och berätta om gårdagen men har aldrig blivit så.. Kan berätta lite snabbt nu i alla fall..
Började med att Dick och Jocke kom och plockade upp mig och Daniella efter en långväntan på oss! :P
Sen skulle vi i alla fall åka och hämta "Seg-Robban" men han tog så lång tid så vi åkte ner till Jockes båt där Rickard och nån kompis till grabbarna. Vi åkte till slut och lyssnade på musik och drack i båten men även chillade på.. Lovely var det!  Vi åkte till nån ö där vi skulle tillbringa kvällen.
Vi grillade och festade på.  Kom även dit lite igenkända face, även dom man inte sätt på flera år så var kul! De enda som sög lite var att det skulle vara dåligt väder en sväng. Hade först klänning, men säger bara nu... Tur jag inte hade de på mig när vi stack iväg igår.
För övrigt så spårade det ur lite i slutet. Men som man bruka säga när spriten går in går vettet ut TRUE!
Det slutade ganska illa för mig. Stod ute med nån av grabbarna på båten och dansade, och självklart föll jag i! :(
Bättre tur nästa gång för mig..


Men för övrigt hade vi roligt och mysigt där ute. Nu längtar jag bara efter min Frida! ♥ Tur vi ses på måndag, men mindre tur jag och Jocke måste råå städa imorgon..
Har en rolig sak att berätta som hände idag, men tänker ta de imorgon. Och som man bruka säga ett skratt förlänger livet. Mitt förlängdes 10 år extra idag!

Slänger upp en bild från igår, sen kommer dom 28 andra imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0