Sorry sorry!

Hallå min lilla blogg!

Är som sagt nere i Timrå nu, och självklart har man ingen internet!... Men ska inte klaga har haft fullt upp! :D Och de är najs!! För övrigt så hade jag sjukt kul på skolavslutningen i Fredags! Träffade massa trevligt folk, åkte/körde lite moppe som en liten fjortis på nytt! Haha, nä menar inget illa med de, man ska vara barn så länge man kan. Annars var jag förbi Station en stund i fredags! Lyckades köpa en biljett för 50 kr! Inte illa. Nej men är sjukt nöjd med fredagen.
Kan inte sluta skratta än att "små" girls ska sitta och kaxa i telefon på fyllan när man kan ta de i verkligheten och frace to face. Vet hur det är att vara ung och kaxig men ibland kan de vara bra att tänka en extra gång, även fast man kanske inte har så stor IQ? :)

Just nu njuter jag i alla fall av sommarkänslan här nere i Timrå. Får väl se när man ska återvända upp till Skellhell, men är nog inte så jätte långt borta.. Ser när jag uppdatera nästa gång.
Nej men njuter av att vara här nere, och tror det är små bra just nu. Har varit "lite" för mycket festande för min del den sista tiden.
(A) Not god, men är en stor tjej och tar mina egna beslut. Tyvärr så finns det ?? jaa, folk! som älskar att lägga sig i mitt liv! Tänker inte stoppa er/dom tycker bara det är dags att lägga ner och fatta att jag gör som jag vill, som jag alltid gjort och alltid kommer att göra.. ;)

Och tackar och bockar för min lilla kommentar jag fick. Dock vet både jag och ?? den anonyma hur saker och ting är/ligger till! HE-HE-HE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0