Sängen väntar!

För engångsskull ska jag göra en tidig kväll. Har till och med struntat i folk idag bara för jag behövt.. Vad ska jag säga? en Louise dag.. JA! så säger vi. :) Men ska göra en tidig kväll, och försöka kliva upp i alla fall kl tio imorgon! Tycker det låter som en toppen idé..
Har umgåts med min mottie ikväll, alltså min mormor. Vi har ätit lite mat tillsammans, sen stack jag ner till kiosen en sväng för jag blev så sugen på chips! Och självklart skulle de inte funka att dra kort där eftersom det hade åskat! *SUCK* tänkte jag... Men killen som jobbade där var jätte snäll och sa jag fick betala imorgon istället eftersom jag bruka vara där och handla. Det sista han sa innan jag gick var (Jag litar på dig..) Det uppskattar man när man inte känner en människa riktigt.
Kom hem och då slog jag på en jätte bra film till mig och mormor. "Två tigerbröder" hette den, en underbar tigerfilm.
Och jag älskar allt som har med kattdjur att göra så helt klart en 10a! Var så jag kände tårarna komma fram vissa gånger. Tyvärr så finns det ingen trailer på filmen men finns på Tankafetast! Ojojoj, sa jag för mycket nu eller? Haha! Men ska göra kväll nu så jag orka upp imorgon och göra lite saker innan vi ska åka... Ja folket! Vart jag ska åka berättar jag först imorgon kväll!

Men önskar alla en trevlig kväll/natt och en gidnatt!


Den här sötnosen saknar man lite, men hon är duktig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0