Kläder= tjejens bästa vän?

Det tycker jag stämmer in ganska bra. Men på tal om kläder.. Är så jag har ett jätte par sköna byxor eller vad dom egentligen kallas samt ett fint enkelt sommarlinne med ett peacemärke på format med blommer. Hade de för ett tag sen på fest, och funkade utmärkt! Hade linnet lite snyggt innan för byxorna, och såg varken knäppt eller fult ut.
De enda som skulle göra allt lite bättre skulle vara ett skärp, men skit samma! var snyggt ändå. ;)
Men det som står i min köplista nu är 1 eller 2 par converse skor och ett par söta örhängen från Gina trico. Ser väl när dom hamnar i mina händer, men ska försöka få de till veckan, sen får jag se hur det blir med skorna.

Men fundera lite på vart man kan köpa Converse i nitar, den som vet kan ju kommentera och berätta, eller om man kan hitta dom på någon hemsida och beställa :) Skulle vara awesome att få veta!

Vad tycker ni mina söta läsare? Hiss eller Diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0