Happy face!

Hej allihopa!

Sorry för en dålig uppdatering men har haft andra viktigare saker för mig, sen har jag inte heller orkat..
Vad hände igår? Jag och Isabelle for på en fest inne i stan, dock lika sega som alltid men vi kom dit! Man kände igen lite ansiktet, men fanns även okända där. Blev tyvärr inte så långvarigt där dock så var synd, men blev krogen istället.. Trodde först jag tappat mitt legg, men då sa Isabelle "Han känner igen oss" och så tittade vakten på oss och nickade, så det var bara att gå in för oss. Så då vet vi de till en annan gång om vi inte har legg! ;)


Blev inte så långvarigt på kroge, varken för mig eller Isabelle. Ville hitta på något annat skoj och så blev det.
Dock hittade jag mitt intressanta, medans Isabelle for iväg till sitt. Haha cute.. Men kan säga efter att bara glida runt i en bil från kl 11-halv 12 till 5 är inte lika kul. Det enda som gjorde allt trevligt var sällskapet.
:)
Men måste säga var väldigt mysigt att se när solen började gå upp, och höra musiken som kom ut ur högtalarna medans man kände sommarkänslan. Lovely!


Sorry men kan bara skratta! Har sagt de innan och säger det igen.. Ingen som är tvungen att läsa min blogg, men förstår jag måste vara väldiiiigt intressant för vissa. Är den jag är och kommer alltid vara det. Stör alltid någon men det bjuder jag på. Man är bara ung en gång, och tar vara på allt. Är glad jag inte får höra av andra att jag ser ut som ett djur dagligen eller annat skit. Men märker vissa verkligen tar åt sig fast dom låtsas vara nån annan, not ok!
Och den som skrattar sist skrattar bäst. You lose biatch!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0