DUNK DUNK!

Hallå! Sitter hos fejken just nu och ska blogga lite så enjoy!

Sorry för dålig uppdatering.. Men har haft fullt upp med folket jag umgåtts med dom senaste dagarna! Har haft sjukt kul dom senaste dagarna, men även mysigt! ;) I torsdags var det fest hos Jocke och Rickard i deras "STORA HUS!!" sjukt kul, men lite spårat blev det, men inget vi ångra HAHAH! Blev även fest i fredags, var lika trevligt då.. Men TORSDAGEN var helt klart bäst WOOOH! vad hände i lördags? Jag och Jocke chillade i Fridas lägenhet. Blev så att Jocke köpte hem pizza och godis samt chips och dricka! Galet gott och mysigt hade vi :) Annars flytter dagarna på. Vi umås och bara njuter av livet!

Ni läste det Frida skrev i mitt förra inlägg så behöver inte skriva så mycket om de, allt är bara niiiiiice!
Nu ska jag och Alice vovsingen gå upp till Frida och bara mysa! Men önskar alla en trevlig kväll.

OBS! Är lite onykter men det bjuder jag på.. Mitt liv börja nu,och ingen kan stoppa mig! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0